четверг, 28 января 2010 г.

мої валяшки)






Нарешті сьогодні здала ту курсову. Як гора з плеч звалилась)Щойно засіла в неті на майстер класи по валянню. Стільки всього цікавого. Тільки от нехай мої ручки відійдуть від вчорашніх доробків, одразу візьмусь за ....нуууууу....ще толком не оприділилась, але мабуть за сумку (ото класно буде - саморобна сумка))), але дуууууже сумніваюсь що в мене з того щось вийде. І ще мабуть зроблю собі декоративну повязочку. На днях її побачила у Дрю Беррімор в якомусь фільмі - так цікаво)))От думаю і сообі зробити)Побачим)

Ось покажу вам кілька фотографій свого досвіду валяння)))

Тут на фото я в тому шарфіку, який мене спонукав до творіння своїми руками таких теплих і класних речей, 

а далі мій перший блокнотик ,зваляний з любовю. Знаю що є недоліки ,але він мені настільки дорогий, що я навіть не знаю, що в ньому писати. Можливо в кого є ідеї?Поділіться - буду дуже вдячна)

А ще у моєї мамусі було 50 років 20 листопада і я їй вирішила зробити подарунок своїми руками. ОТ що в нас вийшло)техніка - валяння на шовку. Теж перший досвід .але мамі дуже сподобалось)

Комментариев нет:

Отправить комментарий