понедельник, 25 января 2010 г.

Мої перші спроби ліпки з полімерної глини




Незнаю де я вперше побачила цю красу, але насправді захопилась. Запитаєте чому?А тому, що у мене з дитинства захоплення сумками і біжутерією. Оскільки шити я толком не навчилась, то зайнялась вишиванням. А тепер дізналас ще й про те що можна своїми руками красу таку робити з пластіку. От і замоивила в однієї своєї знайомої з Криму, щоб вона мені його привезла (як виявилось там він набааааааагато дешевший, ніж у нашому Тернополі). Дивіться що у нас вийшло))))

6 комментариев:

  1. Так ты прям на все руки мастерица!

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже стильно! Так тримати і рухатись в цьому напрямку ;)

    ОтветитьУдалить
  3. )))ну не на всі ,а на праву може трошки)))Але хапаюсь за все, що подобається)))Дякую, буду рухатись. Принаймні пробуватиму)

    ОтветитьУдалить
  4. Дякую Аніла, дуже приємно)))І найголовніше - що в них немає нічогоскладного)))

    ОтветитьУдалить
  5. Ой какие красивые серёжки-ягодки!! Такие аппетитные! Красивая бижутерия!

    ОтветитьУдалить