вторник, 23 февраля 2010 г.

Мені дуже подобається заражатись хорошими ідеями від хороших людей. От і підхопила у Олі-Фіалки флешмоб. Суть його полягає у тому, щоб краще один з одним познайомитись. Правила читайте далі...

"Познакомимся поближе" 

Правила игры:
1. Оставляете комментарий: "Я готов(а) к интервью".
2. Я отвечаю, задавая вам 5 любых вопросов о вас и вашей жизни. У вас есть право не отвечать на вопросы, которые неудобны для вас.
3. Эту инструкцию, а также ваши ответы на мои вопросы вы постите у себя.

А тепер питаннячка,які я отрмала в результаті Фіалкиних роздумів))))

1.-Аня, какой вид творчества(рукоделия) приносит тебе наибольшее удовольстие?

Задоволення мені приносять все, що я  роблю, але кожен вид рукоділля має свою якусь особливість. Наприклад вишивка мене заспокоює, а ще я можу вишивати майже всюди, що робить мене з нею нерозлучною)))От валяння мені приносить найбільше задоволення тоді коли я бачу результат .оскільки ніколи не знаю що в кінці я отримаю))) щодо інших видів рукоділля - то я можна сказати тільки на старті і отримаю задоволення від освоєння

2.-Почему решила пойти в журналистику? Это семейное?

Ні, це не сімейне. І журналістів у моїй сімї нема, я от перша, дасть Бог, буду)А пішла в журналістику по кількох причинах. 1. Активний спосіб життя - це моє,  а журналістика без активності - ніяк. 2. Люблю спілкуватись з людьми. 3. Хотіла, щоб моя професія охоплювала різні аспекти життя, а журналістика якнайкраще під цей критерій підходить. 4. Ну і, напевне, переспектива, нахил до філологічних наук та творчість стали не останнім пунктом у списку причин вибору саме такої професії.

3. - Бывает, что совсем не тянет рукодельничать? Как тогда борешься с этим?

Звичайно буває. Але тільки тоді, коли я занята чимось цікавішим. Наприклад десь з друзями чи рідними відпочиваю, і т.д.От тоді й не треба з цим боротись)))

4. - где успела побывать, в каких городах, странах?

Якби ти мене запитала це ще пів року тому, я б не мала багато чого відповісти. Але от літом збулась моя мрія і я помандрувала трішки по Європі. Була в Польщі, Німеччині (Дрезден дуже гарне старовинне місто і стерильно чисте), Франції (о, Париж - ще одна мрія втілилась в життя, була з коханим на Ейфелевій вежі), Швейцарії (Берн не дуже спожобався, можливо враження зіпсували наркомани, які ні від кого не ховаючись задовільняють свої потреби), і Австрії (Відень - просто нема слів, кожен крок сповнює новими емоціями, як буду мати можливість повернусь туди обовязково). А в Україні відвідала багато міст, правда на східну Україну мене ще не заносило

5.-Есть любимое место в городе?Почему именно оно?

Важко сказати про одне улюблене місце. Мабуть дім - улюблене, але загалом є багато таких. Особливим для мене є острів кохання. Влітку дуже люблю вечером сісти на мопедЖ, купити пачечку смаженого насіння і поїхати туди. Сидіти, дивитись на нічне місто, думати, мріяти,іноді навіть скупатись))))Озеро - це гордість нашого міста. А загалом Тернопіль просто неймовірний. Приїжджайте в гості)

Комментариев нет:

Отправить комментарий