воскресенье, 28 февраля 2010 г.


На Крестоманії я вже виклала фото своєї нової роботи - вірніше вона не зовсім нова, бо вишивала я її мабуть рік, але оформлення....Одного прекрасного дня я побачила в інтернеті рамочку з домальованим продовженням картини і закохалась. Ще в процесі роботи я задумала собі саме таке оформлення і....пішла по тернопільських багетках. З мене зробили дурну - типу - що я таке собі придумала, такого ніхто не робить. Але в моїй уяві вже кінцевий результат вималювався. Отож я замовила просту широку деревяне паспорту і пішла до художника зі своєю ідеєю. А що з того вийшло - дивіться самі)))

2 комментария:

  1. Дуже гарно получилось! Паспарту так і доповнює картину. Супер!

    ОтветитьУдалить
  2. Вау! Оформлення - шедевральне! Знаю, що в Пітері є така багетка, де домальовують картину по рамі... Але щоб у нас таке.... Чухаю потилицю від захоплення.... Браво маляру!

    ОтветитьУдалить